گاهی وقتا یه حس خیلی بدی میاد میشینه کنارت ...دستشو میندازه دورت ..تمامتو تسخیر میکنه از حس بد و نا امیدی و بغض و گریه !!اون موقع اس که خودتو از عالم و آدم جدا میکنی ... در اتاقتو میبندی،برق اتاقتو خاموش میکنی میشینی کنج اتاقت و زل میزنی به یه نقطه نا مشخص ...بدونِ پلی شدن هیچ آهنگی اشکات فرود میان ... چند دقیقه همینطوری میگذره ولی یهو انگار به خودت میای :(با پشت دست اشکاتو پاک میکنی و همینطوری دلگیری هاے عاشقانہ...
ما را در سایت دلگیری هاے عاشقانہ دنبال میکنید
برچسب: لعنتی, نویسنده: بازدید: 11 تاريخ: پنجشنبه 23 شهريور 1396 ساعت: 16:44